20 januari 2013

Deurhanger

Het is zo ontzettend koud buiten dus heerlijk even aan de scrap geweest. Bij DCL  hebben ze weer een leuke uitdaging en heb ik deze deurhanger gemaakt naar n.a.v. de sketch 170
Heb de deurhanger gesneden van karton en toen beplakt met papier .
De zwarte strook is van handgeschept papier en het lint van Home sweet home heb ik in Zuidwolde gekocht. De bloemen zijn tule en van grungerboard  met de stans van Tim gemaakt en 1bloem geverfd en en een andere bloem met embossingpoeder gemaakt. De kleine bruine bloem bewerkt met glossy accent en dan zo'n mooie brad erin gedaan.
De klok is van Marianne Design mal gemaakt  en het hart weet ik niet. Misschien van Nellie Snelle en de vlindertjes zijn ook met de florial pons van Nellie gemaakt. de vlindertjes heb ik nog bewerkt met glossy accent en een pareltje.
Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.

19 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Het is een bjoetie hoor.. mooi papier, prachtige bloem..super...

Liefs van Ans

Marijke en Chantal zei

Wat een mooie en stoere deurhanger is dit. Prachtig is de bloem.
Groetjes, Marijke

Miranda Mols zei

Waaw. Ok nu wil ik ook een deurhanger. Gaaaaaf.

Judith zei

Dit is origineel, zeg! Leuke hanger, Els!
Groetjes, Judith

marika zei

o,wat een mooie deurhanger zeg. Leuke stoere kleurtjes,helemaal mijn ding

groetjes,Marika

Oeneke zei

Goh Els, wat ben jij toch produktief. Er komt mij niet veel uit handen op het ogenblik. En prachtige hanger heb je gemaakt

Christine zei

Schitterend gedaan en de kleuren zijn prachtig!
Liefs
Christine

Berlinde zei

Wat een prachtige deurhanger Els, erg leuk gemaakt met mooie details!!
Lieve groetjes, Berlinde

xxx Myra xxx zei

wat een prachtige hanger Els!!!!

Jeannette zei

wat een prachtige deurhanger heb je gemaakt Els, zo leuk om iedere keer weer verrast te worden door een nieuw idee, mooi die combinatie's van papier en kleur, mijn hoofd gaat tollen van de ideetjes haha, groetjes Jeannette

Anja (scrappie) zei

Wat een leuk idee zeg om er een deurhanger van te maken en heel erg mooi uitgevoerd. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Petra zei

ooh wat leuk gedaan!!Leuk papier!!

M@rjan zei

Gaaf, de schets verwerkt als deurhanger! Ik vind hem erg mooi met deze warme en sterkte kleuren! Fijn dat je meedoet met DCL.

joosscrapplace zei

hele mooie deurhanger Els.
groetjes Jolanda

Lean de Ruiter zei

Prachtige deurhanger heb je gemaakt gave kleurtjes ook weer.
groetjes,Lean

Rosalien Zwackhalen zei

Hij is prachtig en wat euk om de sketch op een deurhanger te vereken.
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

miriam zei

wauw schitterend zeg ,en wat leuk dat je hiervoor de sketch hebt gebruikt.
bedankt voor je deelname aan DCL
gr miriam

Margot zei

erg leuk! gaaf het woordje pauze in die rode driehoekjes! bedankt voor het meedoen met de dcl!

Ellen zei

Mooie uitwerking van de schets Els!
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen