6 juli 2014

Hamster Appie

Met dit kaartje heb ik ook meegedaan aan een uitdaging van creatijd  
Er moest een bal op zitten en de kleur oranje  gebruiken.
En bij Appie hebben ze van die gratis hamsters en die vond ik er wel leuk bij passen. 
 
Uitgerekend die voetbal heb ik een hele avond naar lopen zoeken want ik wist zeker dat ik hem had maar waar? Deze kaart gaat naar mijn schoonzoon die ook zo gek van voetbal is.
Tjonge wat was het gisteravond spannend maar we zijn weer een ronde verder.
 
Bedankt voor jullie bezoekjes leuke reacties op de vorige post
Tot een volgende keer.
 

23 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Tinie zei

Geweldig Els!!! Wat leuk bedacht!!
Groetjes Tinie

Je@net zei

Wat een origineel kaartje, Els. Super leuk gedaan zo, die gaat vast in de smaak vallen bij je schoonzoon!

Unknown zei

Wat super leuk bedacht Els! Wij hebben hier ook nog aardig wat van die hamsters rondslingeren. Ga ik denk ik ook nog maar iets mee doen ;-)
En...wat was het weer spannend gisteren he!! Niet goed voor m'n hart hoor!

marenmat zei

Wat een enig kaartje! Echt een leuk idee, heb nog mega veel hamsters liggen ;o)

Groetjes marlies

Francisca zei

Echt geweldig gevonden .
Groetjes,
Francisca

Marijke zei

oooh geweldig, wat is dit een grappig en origineel kaartje met de hamster van Appie!!

Groetjes,
Marijke

Alida zei

wat een grappige kaart is dit geworden en wat leuk met die hamster, staat er goed op.

Jeanette zei

Geweldig wat een heerlijke oranje kaart. Nu maar hopen dat ze woensdag ook goed hun best doen. Ook hier liggen nog hamsters, je brengt iedereen op een leuk idee!

Groetjes Jeanette

Christine zei

Heel leuk en een dikke proficiat aan de Nederlanders! Onze Belgen zijn helaas op weg naar huis!
Liefs
Christine

Kreatief met Maria zei

Je hebt weer een hele leuke kaart gemaakt Els. Groetjes Maria

Scraptastische hobby zei

Hoi Els
Hoe kom je erop om die AH hamster te gebruiken op een kaart....heel orgineel en de voetbal gevonden zie ik, hihi. Keigaaf kaartje!!
Lieve groetjes van Gerie

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Wat een grappige kaart, leuk om de hamster te gebruiken en dat zoeken naar iets..dat ken ik..maar je hebt hem gevonden, super gedaan..
liefs Ans

Judith zei

Oh, wat een top idee! Super leuke kaart (zou je eigenlijk naar AH en het Nederlands Elftal moeten sturen)

Ja, het was echt spannend gisteren! Jammer van alle gemiste kansen, maar gelukkig hebben ze de penalty's kunnen benutten om een ronde verder te komen. (-:

Annemarie zei

Wat ontzettend origineel! Mooi gemaakt.
Groeten Annemarie

marika zei

wat een superleuke kaart heb je gemaakt zeg!
Hoe kom je er toch op?

Ook de lo waarmee je gewonnen hebt is weer prachtig geworden, gefeliciteerd nog daarmee

groetjes,Marika

Nicole Parmentier zei

Geniaal om die hamster op een kaart te plakken. Ik vind hem helemaal leuk!!!

Unknown zei

hahahahaha, wat een leuk kaartje is dit geworden, super!

Ans zei

Super, superleuk kaartje!!! wat een idee!!!

Liefs ANS

Marjan zei

Deze had ik bijna gemist, dat zou jammer geweest zijn... want zoooo LEUK!!

Unknown zei

Wat een super schattige kaart met de hamster Els, hij is geweldig!!

Thamar, zei

Ooo els weef zo leuk.
Mens mens hor kom je er toch op.
Helemaal goed
Doei thamar

Bianca Kalksma zei

je hebt een hamster op een kaart geplakt!! ojee!!! ... ge wel dig. Super de super. En dat balletje erbij ... de frisse kleuren, echt super de super!!