29 september 2014

Vrolijk kerstfeest en een vakjeskaart

 
Ik heb een nieuwe stencil en deze kunnen uitproberen op een scrapling.  (7 x 29,7  cm)
Eerst verschillende kleurtjes distress-inkt op een kaartje gepoetst en daaroverheen het stencil gelegd en met wat kleurtjes de sterrenlijn gemaakt.
Toen de muziekstempel van Eline gezet en daarop een ster getekend. 
Daaronder een kaars gestanst met een Joy mal   
en het vlammetje en kaarsdruipsel bewerkt met inka Gold old silver.
De mistletoe is ook van Eline en de sneeuwkristal is weer van Joy
en het pareltje van Marianne Design.
 
 
 
Ik had ook nog een vakjes kaart van Boukje gelift en nog vergeten te laten zien.
 
 De vakjes heb ik gemaakt met de mal van Marianne Design en bewerkt met de
bruine Inka Gold die ze bij Allerhande verkopen en dat geeft ook zo'n leuk resultaat.
 
Bedankt voor jullie bezoekje en al die leuke reacties op de vorige post. 
Tot een volgende keer.

9 opmerkingen:

Thamar, zei

Hoi hoi
Jeetje wat ben je er weer druk mee. Werkelijk weer prachtig.
Super.
Groetjes thamar

Ans Gilbert zei

leuke scrapling met een mooie achtergrond de vakjeskaart is supermooi,
Liefs Ans

Nicole Parmentier zei

Ik vind vooral de gele kerstkaart heel Mooi! Heel bijzonder met die kaars en warme kleuren!!

Alida zei

oh wat heerlijk jij bent al helemaal in de kerstsferen, mooie kaarten zijn het, heel verschillend, die blokjes vind ik erg mooi. Ik heb op de beurs wat kerst teksten gekocht, dus wie weet ga ik binnenkort ook aan de slag.

Unknown zei

prachtig weer Els!

Marjan zei

Mooi is de gloedvolle scrapling, Els! Prachtige opbouw. Maar ook le liftkaart is erg mooi, ik heb dat Inca gold spul ook, lekker spul, droogt snel ook. De gloed past perfect bij de blauwtintjes, erg mooi kaartje ook!

marika zei

wat een prachtige kaarten

groetjes,Marika

Wilma zei

Mooie warme kaarten!

Boukje zei

Wat leuk dat je de vakjeskaart hebt gelift, mooi geworden met het Inka Gold!
Groetjes Boukje.