28 november 2014

Merry Christmas

Voor het Creatijd forum heb ik deze kaart nog gemaakt en kon gelukkig weer wat afstrepen van de 100 dingen in honderd dagen;
Maak een kaart in rood, wit en zwart en gebruik twine.
 
 
 Voor de hobbywinkel in Zuidwolde heb ik voor de demo deze kaarten nog gemaakt.
Leuke houten hekjes versierd met kerstballetjes en de hekjes maak je open met een lintje.

 
En dit is de binnenkant  met een kalendertje (die helaas zijn uitverkocht) en de achtergrond gemaakt met distress inkten en gestempeld met stazon en toen met chloor en een penseeltje de lijntjes gebleekt.

 
En deze 2 kaarten  gemaakt met de nieuwe mallen van Joy en de leuke houten lettertjes  en wat een lieve  bloemen en wat een pracht designpapier.
 
 
 
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

15 opmerkingen:

Judith zei

Hallo Els,
Het zijn weer bijzondere kaarten: mooie combi van papier en leuk die aparte modellen!
Fijn weekend!

Anneke. zei

Schitterende kaarten, Els! Vind die met het hekje ontzettend leuk.....
Groetjes Anneke.

Je@net zei

Geweldig, Els, wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt!

martina's kaartjes zei

wat, 100 dingen in 100 dagen doen ! wow, wat een planning ! veel succes ermee zou ik zo zeggen ! een reeks mooie kaartjes heb je hier weer geplaatst, geslaagd hoor
nog een fijn weekend,
grtjs,martina
x

Scraptastisch zei

Hoi Els
Heel veel afwisseling in je kaarten en allemaal even prachtig!!! Blijven leuk om te gebruiken hè die houten emblishementen! Fijn weekend en succes met afstrepen van je lijstje! Liefs Gerie

Marjan zei

Erg gave serie laat je zien, vind ze stuk voor stuk erg mooi! Vooral de eerste twee vind ik top!

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
mooie serie kaarten heb je gemaakt, ik vind de kerstkaart helemaal TOP,
liefs Ans

Alida zei

Oh wat zijn ze weer mooi Els, met die houten deurtjes en lettertjes wat een mooi effect. Dat kalendertje vind ik wel de topper!

Gerrina zei

Wat een mooie stijlvolle kaarten! Vooral de hekjes kaart is prachtig! Fijn weekend, Gerrina

Unknown zei

Mooie kaarten heb je gemaakt Els
groetjes<lean

Kreatief met Maria zei

Schitterende kaarten Els. Groetjes Maria

Alexandra zei

Wat een leuke en mooie kaarten.
Ook die uit het vorige bericht, straks eens naar de link kijken, bedankt alvast.

Johanna zei

~Wat een ontzettend leuke kaartje met die hekjes! Heel origineel!
Groetjes, Johanna

Nicole Parmentier zei

Jhee Els, jij zit goed in de flow geloof ik! Stuk voor stuk prachtige kaartjes!!

Thamar, zei

hoi hoi

Els ik sluit mij ook weer helemaal aan bij de dames boven mij. Alles ziet er weer top uit gewoon geweldig hoe jij toch die dingen maak.
groetjes Thamar