4 februari 2015

Dat zit wel snor


Deze kaart al een poosje geleden gemaakt  maar vergeten te plaatsen en er zijn  nog wel meer kaarten die ik nog niet heb laten zien. De griep is  helaas dit keer niet mijn huisje voorbij gegaan en spierpijn, vermoeidheid en koorts en had ik nergens geen zin in. Met af en toe wat lezen, bloggen en veel slapen kwam ik de dag door. Maar nu gaat het weer de goede kant op.   

 
Dit is een bijzondere verhuiskaart  en heb ik voor  vorige de 100 van het forum gemaakt en kon weer flink wat  afstrepen. Ooit heb ik dit modelletje van iemand gekregen en weet niet hoe deze kaart heet.


De ontzettend leuke houten huisjes en de houten elementjes en de houten sleutel   zitten samen in een doosje en komen bij Stuifzand Allerhande vandaan.
 
 
In deze kaart kan je heel veel in kwijt en dat maakt het zo leuk.


 Hier onder zie je de achterkant als je de kaart helemaal open trekt

 
1 stuk cardstock van 12 x 30 cm en volg de instructies op het witte schema hierboven. Misschien handig om op de foto te klikken en kan je dit groter kijken.
en 2 stukjes cardstock evt. in een andere kleur. (bij mij bruin) van 7.4 cm x 12 cm
Deze 2 stukjes vlecht je door het gesneden gedeelte.
Dan de middelste vouw naar voren vouwen en de beide buitenste vouwen naar achteren vouwen.
Als je dan de naar voren gevouwde  gedeelte weer open maakt heb je een hele andere kaart. (lijkt dan een boekje)
Je zou ook voor de 2 kleine stukjes cardstock dubbelzijdig design papier kunnen gebruiken.
 
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
 
 


16 opmerkingen:

Ans zei

Hele leuke kaart Els en hier is de griep ook in huis! Beterschap!
Liefs Ans

Unknown zei

Hele gave kaart Els! Bedankt voor de uitleg erbij!

xxx Myra xxx zei

wat een leuk Els!

Je@net zei

Fijn dat je je weer wat beter voelt, Els.
En wat een geweldig leuke kaart heb je gemaakt, joh!

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Jij ook al de griep, helemaal niks aan, gelukkig knap je weer wat op.
Wat een leuk model kaart, veel plek voor leuke dingen,mooi gemaakt
liefs Ans

Anneke. zei

Wauw, wat een leuk project!
Pas je goed op je zelf en dat je goed uitziekt?
Groetjes Anneke

Kreatief met Maria zei

Heel mooi deze kaart Els. Beterschap.
Groetjes Maria

Alida zei

geweldig wat een mooie kaart, daar zal de ontvanger blij mee zijn, beterschap Els.

Nicole Parmentier zei

Wat een bijzonder kaartje, mooi! Oudste vandaag ook met griep thuis, hoop dat het hier bij blijft... Beterschap!

Crea Astrid zei

Wat een leuke aparte kaart. Mooi met de houten dingetjes erop.
Beterschap.

Groetjes, Astrid.

martina's kaartjes zei

wat is deze leuk ! heb hem zelf al een keertje gemaakt voor een uitnodiging, altijd wel lekker verrassend
geslaagd dus
grtjs,martina
x

Sandra1968 zei

Wat een superleuke kaart!

En ik ben blij dat je weer aan de beterende hand bent.

Groetjes, Sandra

Oeneke zei

Een mooie kaart Els en idd leuk die houten dingetjes. Fijn dat je weer wat opgeknapt bent Groetjes Oeneke

Judith zei

Nieuwe modellen ontdekken, daar houd ik van. Dank je wel voor de werktekening!
Ik vind het een bijzonder leuke kaart!

Marijke zei

Mooi model kaart is dit, voor mij helemaal nieuw! Dus wie weet ga ik hem ook eens maken. Prachtige details. Beterschap verder.
Groetjes,
Marijke

Jeanette zei

De kaart is inderdaad erg mooi, heb hem al in echt mogen bewonderen! Super leuk dat je de beschrijving van de kaart erbij hebt gezet, vindt het wel een lastige. Ga mij er binnen kort eens even in verdiepen.

Groetjes Jeanette