24 juni 2015

Relax

Met 3 velletjes heel oud papier heb ik eindelijk weer eens een layout gemaakt en kon voor de 100 dingen in 100 dagen weer heel veel wegstrepen. 14 honingraat 17 engel  21 jute 30 quote 31 spetters  36 water 58 vlaggetjes 59 hexagon 63 vraagteken 67 lineaal of meetlint 71 veer 75  landkaart 90 filefolder  91 gebruik een sketch van het forum  95 gematte foto 96 gebruik 3 foto’s op een lo en 100 sterren
 

 
Weer zo'n heerlijke vakantiedag  in omgeving Domburg  waar we nog steeds met plezier aan terug denken. Tijdens een wandeling zag ik een schildpad aan de slootkant kruipen en dan heb ik zo'n medelijden met zo'n beestje. Een eindje verder stonden damherten ons te begluren.  
 

 
Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.
 

13 opmerkingen:

Gina zei

Wat een mooie layout. Leuk ook hoe je het lintje met nietjes heb bevestigd! Groetjes, Gina

Ans Gilbert zei

prachtige LO Els,
mooie foto's en papier, ik vind de vlaggenlijn erg leuk!
groetjes,
Ans

xxx Myra xxx zei

leuk weer eLS!

Judith zei

Dat het maken van een layout niet zo eenvoudig is, heb ik inmiddels ervaren. Daarom vind ik het dubbel knap wat jij hier gecombineerd hebt! Leuk!

Erica ♥ zei


Wowww wat een mooie LO heb je gemaakt zeg !
En ik kan me wel voorstellen dat je het zo leuk vond
in Zeeland, ik woon er met plezier (Middelburg) en ik
geniet nog dagelijks van alles om me heen.
Ik moet wel lachen om je schildpad, want in jouw tekst
is het een schilpad geworden hihi...
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Marjan zei

Zo, dat waren zeker veel vliegen in één klap! Erg mooi LO´tje met zonovergoten foto´s en veel om goed te bekijken!

Je@net zei

Gave lo geworden, Els!

Sylvia zei

Hallo Els,

Mooie LO heel veel op te zien.Ik heb met plezier zitten kijken.

Groetjes,Sylvia.

Jeanette zei

Prachtige LO, veel details en leuke foto's . Weer leuk gemaakt!

Groetjes Jeanette

Alida zei

wat een geweldig mooie strakke LO en toch is er heel veel te zien. Ja, zo'n schildpad is wel heel sneu, ze overleven vaak wel, maar verstoren onze flora en fauna.

Alexandra zei

Geweldige layout en heerlijk dat je zoveel kon wegstrepen voor de 100.

Johanna zei

Leuk zeg, dat "oude" papier past perfect bij je foto's! Leuke layout zo!

Thamar, zei

hoi hoi

leuk hoor weer een lo . en wat voor eentje .
het past ook allemaal weer geweldig bij elkaar